Regulamin
Regulamin składania zamówień
1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.
1.1. Sposób składania zamówień:
- przy pomocy Formularza zapytania o wycenę
- osobiście (Bydgoszcz, ul. Osiedlowa 10B) - po uzgodnieniu terminu i godziny spotkania
1.2. Przebieg procesu zamówienia:
- Wstępne zapytanie złożone przez formularz
- Wycena zamówienia lub prośba o uzupełnienie informacji niezbędnych do wyceny.
- Potwierdzenie zamówienia (akceptacja wyceny).
- Pisemne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Wykonawcę (w formie mailowej lub papierowej). DOPIERO W TYM MOMENCIE ZAMÓWIENIE ZOSTAJE PRZYJĘTE DO REALIZACJI!!!
- Realizacja
zamówienia.
1.4. W momencie składania zamówienia należy
przekazać informację nietolerancjach pokarmowych. W takim przypadku możemy
zmienić smak, formę lub odmówić przyjęcia zamówienia.
1.5. Każde zamówienie Klienta potwierdzamy.
Zamówienie traktujmy jako przyjęte do realizacji w momencie kiedy:
- wyślemy maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji lub
- Zamawiający
otrzyma pisemne potwierdzenie na formularzu zamówienia.
1.7. Przedpłata w formie zadatku jest
pobierana w przypadku realizacji weselnych lub na wyraźne życzenie Klienta. W przypadku innych zamówień przedpłata nie jest pobierana.
2. WYCENA ZAMÓWIEŃ.
- Ceny tortów ustalamy indywidualnie w zależności od wielkości tortu oraz stopnia skomplikowania dekoracji.
- Ceny widoczne na stronie www.slodkafanaberia.pl są minimalnymi za tort danej wielkości.
- Torty wyceniamy zawsze przed realizacją, na pewno nie będzie takiej sytuacji, że w momencie odbioru Klient otrzyma informację, że koszt się zmienił, bo „tort wyszedł większy” lub „dekoracja okazała się bardziej pracochłonna”.
- Zamówienia należy składać najpóźniej na ok. 7-10 dni przed planowanym terminem realizacji (w przypadku realizacji weselnych i komunijnych ok. 1-2 miesiące).
- W indywidualnych sytuacjach istnieje możliwość złożenia zamówienia w późniejszym terminie.
- Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia przyjmowania zamówień ze względu na ilość realizacji w danym terminie. Gdy nasz kalendarz się wypełni nie jesteśmy w stanie przyjąć więcej zamówień i odmawiamy.
4. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I WPROWADZANIE ZMIAN
- Rezygnacja z zamówienia może nastąpić najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem realizacji, chyba, że umowa lub inne uzgodnienia stanowią inaczej.
- Rezygnację z zamówienia należy złożyć w formie mailowej. Po przyjęciu rezygnacji Klient ZAWSZE otrzymuje pisemne (mailowe lub papierowe) potwierdzenie anulacji zamówienia.
- Wszelkie zmiany zamówienia należy przekazywać osobiście, telefonicznie lub e-mailem kontynuując korespondencję (korzystając z opcji Odpowiedz).
- Zmiana zamówienia może skutkować korektą ceny.
- Po przyjęciu, zmiany w zamówieniu są realizowane wyłącznie po akceptacji ich zakresu przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i po potwierdzeniu przyjęcia korekty.
- Wprowadzenie zmian możliwe jest najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem realizacji.
- Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony najpóźniej na 5 dni przed.
W przypadku zmiany terminu później może zostać naliczona dodatkowa opłata.
- W momencie odebrania zamówienia, Zamawiający przejmuje za nie pełną odpowiedzialność. Wszystkie dekoracje wykonywane są z cukrowych mas plastycznych, żywych kwiatów oraz kremów i są bardzo delikatne, dlatego podczas transportu należy zachować szczególną ostrożność
- Odbiór zamówienia następuję w siedzibie firmy w Bydgoszczy, przy ul. osiedlowej 10 B. Nie ma możliwości odbioru zamówień w innym miejscu, w tym również w sezonowych punktach sprzedażowych Wykonawcy.
- Odbiory realizujemy w dni robocze w godz. 8:00 - 16:00 oraz w soboty w godz. 10:00-12:00. W niedziele i święta ustawowo wolne od pracy nie ma możliwości odbioru.
- Świadczymy usługę dowozu, która jest dodatkowo płatna, zgodnie z poniższymi założeniami:
- cena jest uzależniona od odległości od siedziby firmy (Bydgoszcz, ul. Osiedlowa 10 B) oraz terminu i godzin realizacji,
- standardowa cena na terenie Bydgoszczy wynosi 40-80 zł, dalej 4 zł za kilometr (według wskazań Google Maps), liczone w jedną stronę - w dni robocze w godz. 8:00 - 17:00, w soboty w godz. 8:00 - 15:00, przy założeniu co najmniej 3 godzinnego zakresu dostawy,
- w niedziele i święta ustawowo wolne od pracy lub w przypadku dowozu na konkretną godzinę oraz z zakresu wykraczającego poza godziny widoczne powyżej cena wynosi x3, czyli np. jeżeli standardowy koszt dowozu wynosi 50 zł to w niedzielę lub święto, lub na konkretną godzinę kosztuje 150 zł.
- W torcie i dekoracji mogą znajdować się elementy niejadalne: wykałaczki, druciki dekoratorskie lub inne elementy konstrukcyjne dopuszczone do kontaktu z żywnością.
- Torty często wydajemy w kartoniku z rączką jednak jest ona delikatna, a tort ciężki i zdecydowanie nie zalecamy podnoszenia za nią.
- W przypadku braku odbioru zamówienia do 12 godzin od uzgodnionego terminu realizacji, produkty przepadają.
- Praktycznie wszystkie nasze wyroby bezwarunkowo muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych. Pracownia nie odpowiada za wady powstałe w wyniku złego przechowywania tortu oraz nieostrożnego transportu.
- Ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają odpowiedni podatek VAT od towarów i usług. Jeżeli jest inaczej zawsze wyraźnie to zaznaczamy.
- Torty widoczne w galerii na stronie są przykładowymi, które realizowaliśmy, nasza oferta nie jest ograniczona do widocznych na stronie, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i z chęcią realizujemy indywidualne pomysły naszych Klientów. Pomysł/projekt tortu może być praktycznie dowolny.
- Nie jesteśmy cukiernią i nie mamy gotowych tortów, wykonujemy wypieki WYŁĄCZNIE na zamówienie
- Wszystkie produkty są należycie przechowywane, posiadają wymagane atesty i są legalnie wprowadzone do obrotu w Polsce.
- Wyroby, które wykonujmy zawierają produkty, które mogą powodować rekcje alergiczne.
- Ze względu na wykorzystanie produktów zawierających gluten oraz laktozę, nie przyjmujemy zamówień na wypieki bezglutenowe oraz bezmleczne.
- Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, Zamawiający nie może takiego zamówienia wycofać po terminie wskazanym powyżej, bez indywidualnego uzgodneinia z Wykonawcą.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Dane zostaną zapisane w historii korespondencji i będą w niej przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy i będą wykorzystane jedynie do realizacji składanych zamówień. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- Kolory tortów mogą się nieco różnić od tych na zdjęciach, ponieważ kolory mas dobieramy ręcznie, a zdjęcie nie zawsze oddaje rzeczywisty kolor i w zależności od ustawień monitora lub wydruku mogą się zmieniać.
- Zamawiający wysyłając naszej pracowni materiały (logotypy, znaki zastrzeżone i inne) do wykorzystania w pracy nad tortem oświadcza, że posiada do nich wszelkie prawa i zgadza się na ich wykorzystanie przez Pracownię do realizacji tortu.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany szczegółów dekoracyjnych czy układu na torcie ze względów praktycznych lub estetycznych.
- Klient, który nie życzy sobie aby zdjęcie jego tortu zostało umieszczone w Internecie czy mediach musi poinformować o tym fakcie pracownię najpóźniej w momencie odbioru zamówienia.
- Płatność za realizację zamówienia może nastąpić gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy.
- Jesteśmy legalnie działająca firmą, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT – zgodnie z obowiązującymi przepisami należy zgłosić ten fakt przed dokonaniem płatności.