Regulamin 

Regulamin składania zamówień

1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ. 
1.1. Sposób składania zamówień:

1.2.  Przebieg procesu zamówienia: 
  1. Wstępne zapytanie złożone przez formularz
  2. Wycena zamówienia lub prośba o uzupełnienie informacji niezbędnych do wyceny. 
  3. Potwierdzenie zamówienia (akceptacja wyceny). 
  4. Pisemne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Wykonawcę (w formie mailowej lub papierowej). DOPIERO W TYM MOMENCIE ZAMÓWIENIE ZOSTAJE PRZYJĘTE DO REALIZACJI!!! 
  5. Realizacja zamówienia. 
1.3.  Nie przyjmujemy zamówień w formie telefonicznej, SMS, MMS, poprzez Messenger, Instagram itp. 
1.4.  W momencie składania zamówienia należy przekazać informację nietolerancjach pokarmowych. W takim przypadku możemy zmienić smak, formę lub odmówić przyjęcia zamówienia. 
1.5.  Każde zamówienie Klienta potwierdzamy. Zamówienie traktujmy jako przyjęte do realizacji w momencie kiedy: 
  • wyślemy maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji lub
  • Zamawiający otrzyma pisemne potwierdzenie na formularzu zamówienia. 
1.6.  Smaki jakie proponujemy są widoczne na stronie www.slodkafanaberia.pl w sekcji Smaki.
1.7.   Przedpłata w formie zadatku jest pobierana w przypadku realizacji weselnych lub na wyraźne życzenie Klienta. W przypadku innych zamówień przedpłata nie jest pobierana.

2. WYCENA ZAMÓWIEŃ.
  1. Ceny tortów ustalamy indywidualnie w zależności od wielkości tortu oraz stopnia skomplikowania dekoracji
  2. Ceny widoczne na stronie www.slodkafanaberia.pl są minimalnymi za tort danej wielkości. 
  3. Torty wyceniamy zawsze przed realizacją, na pewno nie będzie takiej sytuacji, że w momencie odbioru Klient otrzyma informację, że koszt się zmienił, bo „tort wyszedł większy” lub „dekoracja okazała się bardziej pracochłonna”. 
3. TERMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ.
  1. Zamówienia należy składać najpóźniej na ok. 7-10 dni przed planowanym terminem realizacji (w przypadku realizacji weselnych i komunijnych ok. 1-2 miesiące).
  2. W indywidualnych sytuacjach istnieje możliwość złożenia zamówienia w późniejszym terminie. 
  3. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia przyjmowania zamówień ze względu na ilość realizacji w danym terminie. Gdy nasz kalendarz się wypełni nie jesteśmy w stanie przyjąć więcej zamówień i odmawiamy. 
4. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I WPROWADZANIE ZMIAN
  1. Rezygnacja z zamówienia może nastąpić najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem realizacji, chyba, że umowa lub inne uzgodnienia stanowią inaczej. 
  2.  Rezygnację z zamówienia należy złożyć w formie mailowej. Po przyjęciu rezygnacji Klient ZAWSZE otrzymuje pisemne (mailowe lub papierowe) potwierdzenie anulacji zamówienia.
  3. Wszelkie zmiany zamówienia należy przekazywać osobiście, telefonicznie lub e-mailem kontynuując korespondencję (korzystając z opcji Odpowiedz).
  4. Zmiana zamówienia może skutkować korektą ceny. 
  5. Po przyjęciu, zmiany w zamówieniu są realizowane wyłącznie po akceptacji ich zakresu przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i po potwierdzeniu przyjęcia korekty. 
  6. Wprowadzenie zmian możliwe jest najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem realizacji. 
  7. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony najpóźniej na 5 dni przed.  W przypadku zmiany terminu później może zostać naliczona dodatkowa opłata.
5. ODBIÓR/DOWÓZ ZAMÓWIENIA.
  1. W momencie odebrania zamówienia, Zamawiający przejmuje za nie pełną odpowiedzialność. Wszystkie dekoracje wykonywane są z cukrowych mas plastycznych, żywych kwiatów oraz kremów i są bardzo delikatne, dlatego podczas transportu należy zachować szczególną ostrożność  
  2. Odbiór zamówienia następuję w siedzibie firmy w Bydgoszczy, przy ul. osiedlowej 10 B. Nie ma możliwości odbioru zamówień w innym miejscu, w tym również w sezonowych punktach sprzedażowych Wykonawcy.  
  3. Odbiory realizujemy w dni robocze w godz. 8:00 - 16:00 oraz  w soboty w godz. 10:00-12:00. W niedziele i święta ustawowo wolne od pracy nie ma możliwości odbioru.
  4. Świadczymy usługę dowozu, która jest dodatkowo płatna, zgodnie z poniższymi założeniami:
  • cena jest uzależniona od odległości od siedziby firmy (Bydgoszcz, ul. Osiedlowa 10 B) oraz terminu i godzin realizacji,
  • standardowa cena na terenie Bydgoszczy wynosi 40-80 zł, dalej 4 zł za kilometr (według wskazań Google Maps), liczone w jedną stronę - w dni robocze w godz. 8:00 - 17:00, w soboty w godz. 8:00 - 15:00, przy założeniu co najmniej 3 godzinnego zakresu dostawy,
  • w niedziele i święta ustawowo wolne od pracy lub w przypadku dowozu na konkretną godzinę oraz z zakresu wykraczającego poza godziny widoczne powyżej cena wynosi x3, czyli np. jeżeli standardowy koszt dowozu wynosi 50 zł to w niedzielę lub święto, lub na konkretną godzinę kosztuje 150 zł.
6. INFORMACJE OGÓLNE
  1. W torcie i dekoracji mogą znajdować się elementy niejadalne: wykałaczki, druciki dekoratorskie lub inne elementy konstrukcyjne dopuszczone do kontaktu z żywnością.
  2. Torty często wydajemy w kartoniku z rączką jednak jest ona delikatna, a tort ciężki i zdecydowanie nie zalecamy podnoszenia za nią
  3. W przypadku braku odbioru zamówienia do 12 godzin od uzgodnionego terminu realizacji, produkty przepadają. 
  4. Praktycznie wszystkie nasze wyroby bezwarunkowo muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych. Pracownia nie odpowiada za wady powstałe w wyniku złego przechowywania tortu oraz nieostrożnego transportu. 
  5. Ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają odpowiedni podatek VAT od towarów i usług. Jeżeli jest inaczej zawsze wyraźnie to zaznaczamy. 
  6. Torty widoczne w galerii na stronie są przykładowymi, które realizowaliśmy, nasza oferta nie jest ograniczona do widocznych na stronie, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i z chęcią realizujemy indywidualne pomysły naszych Klientów. Pomysł/projekt tortu może być praktycznie dowolny. 
  7. Nie jesteśmy cukiernią i nie mamy gotowych tortów, wykonujemy wypieki WYŁĄCZNIE na zamówienie 
  8. Wszystkie produkty są należycie przechowywane, posiadają wymagane atesty i są legalnie wprowadzone do obrotu w Polsce. 
  9. Wyroby, które wykonujmy zawierają produkty, które mogą powodować rekcje alergiczne. 
  10. Ze względu na wykorzystanie produktów zawierających gluten oraz laktozę, nie przyjmujemy zamówień na wypieki bezglutenowe oraz bezmleczne. 
  11. Jeżeli zamówienie zostało potwierdzone, Zamawiający nie może takiego zamówienia wycofać po terminie wskazanym powyżej, bez indywidualnego uzgodneinia z Wykonawcą.
  12. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Dane zostaną zapisane w historii korespondencji i będą w niej przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy i będą wykorzystane jedynie do realizacji składanych zamówień. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  13. Kolory tortów mogą się nieco różnić od tych na zdjęciach, ponieważ kolory mas dobieramy ręcznie, a zdjęcie nie zawsze oddaje rzeczywisty kolor i w zależności od ustawień monitora lub wydruku mogą się zmieniać. 
  14. Zamawiający wysyłając naszej pracowni materiały (logotypy, znaki zastrzeżone i inne) do wykorzystania w pracy nad tortem oświadcza, że posiada do nich wszelkie prawa i zgadza się na ich wykorzystanie przez Pracownię do realizacji tortu. 
  15. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany szczegółów dekoracyjnych czy układu na torcie ze względów praktycznych lub estetycznych. 
  16. Klient, który nie życzy sobie aby zdjęcie jego tortu zostało umieszczone w Internecie czy mediach musi poinformować o tym fakcie pracownię najpóźniej w momencie odbioru zamówienia. 
  17. Płatność za realizację zamówienia może nastąpić gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy. 
  18. Jesteśmy legalnie działająca firmą, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT – zgodnie z obowiązującymi przepisami należy zgłosić ten fakt przed dokonaniem płatności.  
Szukaj